Patiëntenenquête Service & Bereikbaarheid 2017 – DokOost – Wageningen
Header afbeelding
Geertjesweg 5a 6706 EA Wageningen Tel:0317-412 921

Terug naar overzicht

Patiëntenenquête Service & Bereikbaarheid 2017

Onlangs heeft u als patiënt o.a. onze service en bereikbaarheid beoordeeld. Wij kunnen vol trots melden dat wij op vrijwel alle punten boven het landelijk gemiddelde scoren. Voor de uitkomst klikt u hier. Uiteraard zien wij dit als een opstap om onze service en bereikbaarheid verder te optimaliseren. De komende 3 jaar zullen wij ons m.n. inzetten om u beter voor te lichten aangaande triage. Nu wordt het geven van adviezen door de assistente en het uitvragen van uw klacht (Triage) door sommigen ervaren als een belemmering in het contact met de huisarts. Wij hopen door betere informatievoorziening deze beleving te veranderen. Tevens zullen wij proberen om de gesprekken aan de balie nog beter af te schermen. Bijvoorbeeld door de toepassing van muziek in de ontvangstruimte. Tot slot blijft ook het volgen van de landelijke richtlijn m.b.t. telefonische bereikbaarheid voor ons een belangrijk speerpunt. Wees u ervan bewust dat lang wachten aan de telefoon nooit nodig is. Wij hebben een bel mij terug optie (optie 4). U kunt dan een boodschap achter laten en wij bellen u terug. Ook kunt u in geval van spoed (levensbedreigende situaties) altijd kiezen voor optie 1.  Toelichting: in de enquete is door sommige patiënten aangegeven dat zij bij het bellen vaker dan 1x een antwoordapparaat kunnen krijgen. Deze vraag is waarschijnlijk niet duidelijk geweest. Wij maken namelijk wel gebruik van een keuzemenu maar niet van een antwoordapparaat. Het meermaals doorschakelen naar een antwoordapparaat is daarom niet van toepassing omdat onze praktijk  altijd geopend is tijdens werkdagen van 8.00-17.00 uur.

Publicatiedatum: 05-08-2021